Pozor(!)ni za okolje: slovenske srednješolce podpiramo pri zniževanju ogljičnega odtisa

10 srednjesolciZ novim šolskim letom se je uradno pričel že sedmi krog Goodyearove okoljevarstvene kampanje Pozor(!)ni za okolje, v kateri aktivno sodeluje tudi družba ZEOS. Kampanja je postala nacionalno gibanje za zniževanje ogljičnega odtisa in združuje 33 srednjih šol in 30 partnerskih organizacij iz vse Slovenije. Da bo motivacija dijakov med letošnjim šolskim letom še večja, bo poskrbel znan slovenski stand-up komik, pisatelj in prevajalec Boštjan Gorenc – Pižama.

Kot partnerska organizacija bomo tekom šolskega leta aktivno prispevali k osveščanju o pomembnosti varovanja okolja in spodbujali zelene aktivnosti na sodelujočih šolah. Osrednjo aktivnost za dijake tudi letos predstavlja tekmovanje v pripravi enominutnega EKOfilma, v katerem bodo dijaki predstavili svoja okoljska prizadevanja. Poleg tega bodo šole skupaj s partnerji svoje najboljše okoljske prakse strnile v zbornik. Ta bo izšel spomladi prihodnje leto in bo služil kot navdih vsakemu posamezniku za odgovorno ravnanje z okoljem.

Da so slovenski srednješolci pri zniževanju ogljičnega odtisa na dobri poti, priča podatek Raziskave o odnosu slovenskih dijakov do okolja: kar 73 % dijakov vedno ali pogosto pravilno ločuje odpadke. Raziskavo je za pobudnico in nosilko kampanje, družbo Goodyear Dunlop Sava Tires, izvedla Fakulteta za organizacijske vede iz Kranja. Visok odstotek potrjuje pozitivne učinke kampanje, dijaki pa so iz leta v leto bolj osveščeni. Kar 71 % anketiranih vedno ali pogosto ugaša luči in električne naprave, ko zapusti prostor, 58 % anketiranih mladih pa si vedno ali pogosto prizadeva za varčno porabo vode. In na to smo lahko ponosni.

Podrobnosti o raziskavi in kampanji Pozor(!)ni za okolje lahko preberete na spletnem mestu in profilu kampanje na Facebooku. Video Pižame, v katerem predstavlja svojo vlogo v kampanji, si lahko ogledate na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=B6KhWKFR8o8